Repično olje izboljša videz kože, ji da mehkobo in mladosten videz. Sončnično olje spominja na naravne lipide v kožnem tkivu, zato se lažje absorbira v globlje plasti kože. Deluje pomirjujoče, gladi in je protivnetno. Mandljevo olje ima pomembne antioksidativne in protivnetne učinke ter podpira regeneracijo kože. Grozdno olje je hipoalergeno, ščiti kožo pred zunanjimi vplivi in znaki staranja. Uspešno se uporablja za zdravljenje ekcemov, luskavice in razdražene kože. Tokoferil je oblika vitamina E, deluje kot antioksidant, preprečuje staranje kože, kar se kaže v pigmentnih madežih, gubah in izgubi čvrstosti.
Uporaba: Enakomerno nanesite neposredno na telo. Nanos ponovite večkrat na dan.
Proizvajalec: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045 / 1e, 628 00 Brno
Ingredients (INCI): Brassica Campestris Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Dibutyl Adipate, Ethylhexyl Salicylate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Silica, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Ethylhexyl Triazone, Parfum , Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Tocopheryl Acetate, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Synthetic Fluorphlogopite, Mica, Tin Oxide, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Limonene, Geraniol, Linalool, CI 77891, CI 77491, CI 77499.
Piškotke uporabljamo za analizo podatkov o naših obiskovalcih, izboljšanje našega spletnega mesta, prikaz prilagojene vsebine in zagotavljanje odlične spletne izkušnje.
Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.
Več o piškotkihNujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.
Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.
Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.