Vstopite v svet, kjer parfum postane umetnost. Divine Green iz kolekcije ESSENS Luxury Collection je praznik prefinjenosti in izvirnosti, ki jo ponuja svet nišnih parfumov – dišave, ki presegajo trende in ustvarjajo nepozaben podpis za tiste, ki jih nosijo.
Ta svež unisex parfum vas popelje v divjo lepoto afriške narave. Iskrive note bergamotke in limone odprejo kompozicijo, ki se harmonično prepleta z nežnimi cvetličnimi, sadnimi in lesenimi notami. Čutni mošus in topla jantarna nota poudarjata globino ter ustvarjata vtis elegance in samozavesti.
Divine Green je parfum za tiste, ki ne iščejo običajnosti – simbolizira individualnost, luksuz in izjemen okus.
Glava: bergamotka, limona, pomaranča, karamel
Srce: cedrovina, vetiver, cvetlične in sadne note
Baza: lesene note, mošus, jantar
Vrsta dišave: orientalska, lesena
Proizvajalec: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
Alcohol Denat., Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes, BHT, Hexamethylindanopyran, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Citrus Aurantium Peel Oil, Linalyl Acetate, Linalool, Pinene, Citral, Coumarin, Trimethylbenzenepropanol, Terpinolene, Rose Ketones, Citronellol, Geranyl Acetate, Dimethyl Phenethyl Acetate, Terpineol.
Piškotke uporabljamo za analizo podatkov o naših obiskovalcih, izboljšanje našega spletnega mesta, prikaz prilagojene vsebine in zagotavljanje odlične spletne izkušnje.
Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.
Več o piškotkihNujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.
Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.
Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.