Praktičen set, ki vsebuje vaš priljubljen gel za prhanje s kolostrumom v klasični embalaži (150 ml) in ekološko, ugodno ponovno polnjenje (500 ml) za enostavno dopolnjevanje. Refill preprosto prelijete v prazno stekleničko in nadaljujete z vsakodnevno nego – brez nepotrebne plastike, z mislijo na naravo in vašo denarnico.
Gel za prhanje s kolostrumom je namenjen vsakodnevni negi telesa in je primeren za vse tipe kože. Vsebuje kolostrum, konopljino olje ter naravne, biološko razgradljive in okolju prijazne sestavine.
Kolostrum pomaga ohranjati naravno ravnovesje kože, spodbuja njeno regeneracijo, jo mehča in pušča svežo ter svilnato. Konopljino olje vlaži, deluje protivnetno in pomaga upočasniti staranje kože. Bogata pena nastane zahvaljujoč nežnemu laurilglukozidu, pridobljenemu iz koruze in kokosovega olja, zaradi česar je izdelek idealen tudi za občutljivo kožo.
UPORABA: Vsebino prelijte v prazno stekleničko gela za prhanje, nanesite na vlažno kožo, spenite in temeljito sperite.
Aqua; Sodium Laureth Sulphate; Glycol Distearate, Laureth-4, Cocamidopropyl Betaine; Lauryl Glucoside; Cocamide DEA; Glycerin; Cannabis Sativa Seed Oil Glycereth-8 Esters; Ethylhexylglycerin (and) Phenoxyethanol; Sodium Chloride; Parfum; Colostrum; Xanthan Gum; Citric Acid.
Piškotke uporabljamo za analizo podatkov o naših obiskovalcih, izboljšanje našega spletnega mesta, prikaz prilagojene vsebine in zagotavljanje odlične spletne izkušnje.
Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.
Več o piškotkihNujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.
Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.
Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.



