Podarite svoji koži nežno, a učinkovito nego. Gel za prhanje Divine Green pusti kožo mehko in navlaženo zahvaljujoč vsebnosti pantenola in glicerina. Ta svež uniseks gel za prhanje vas popelje v divjo lepoto afriške narave. Sijoče note bergamotke in limone odpirajo kompozicijo, ki se harmonično prepleta z nežnimi cvetličnimi, sadnimi in lesnimi toni. Seksi mošus in topla jantarna nota poudarjata njegovo globino ter ustvarjata vtis elegance in samozavesti.
Navodila za uporabo: Nanesite majhno količino gela na kožo, vmasirajte in temeljito sperite z vodo.
Proizvajalec: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Parfum (Fragrance), Coco-Glucoside, Glycerin, Cocamide DEA, Glyceryl Oleate, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, Sucrose Cocoate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Caproyl/Lauroyl Lactylate, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Triethylene Glycol, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, BHT, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Tocopherol, Methylisothiazolinone, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes, Hexamethylindanopyran, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Citrus Limon Peel Oil, Linalyl Acetate.
Piškotke uporabljamo za analizo podatkov o naših obiskovalcih, izboljšanje našega spletnega mesta, prikaz prilagojene vsebine in zagotavljanje odlične spletne izkušnje.
Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.
Več o piškotkihNujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.
Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.
Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.